"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Σκέψεις.. μέρος 2ο

Το γεγονός ότι εσύ μ'αφήνεις και εγώ πρέπει να το δεχτώ έτσι απλά.. πόσο μου σπάει τα νεύρα.. με ενοχλεί επικίνδυνα αφάνταστα.. Όμως τι να κάνω.. δεν μπορώ να κάνω τίποτα..
Εσύ είσαι εκεί.. και εγώ θα είμαι αλλού.. δεν συναντιόμαστε πουθενά.. με ενοχλεί και αυτό, και άλλα πολλά.. μα πραγματικά.. δεν μπορώ να κάνω τίποτα..

Πρέπει και θέλω να μείνω ακίνητη.. δεν μπορώ να με κουνήσω.. θα χαλάσω την ηρεμία.. θα ταράξω τα κύματα.. θα με χάσω πάλι, έτσι νιώθω..

Mόνο κάποιες στιγμές.. θα το λέω στον εαυτό μου πως πέρασες και χάθηκες.. πως ήσουν ένα όνειρο που είδα ένα βράδυ και χαμογέλασα καθώς κοιμόμουν, ενώ το πρωί το σκεφτόμουν σα να ήταν πραγματικότητα.. μα θα ξέρω πως δεν θα είναι γιατί είσαι ένα πλάσμα της φαντασίας μου περισσότερο.. δεν έχεις πάρει μορφή.. μόνο μια απαλή βελούδινη φωνή έχεις.. μα και αυτή με τον καιρό θα χαθεί.. ο χρόνος τα σβήνει όλα, στο είχα πει και συμφώνησες..

Ακόμα δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω τι συνέβει.. είχα ανάγκη εσένα.. είχα ανάγκη εμένα μέσα από σένα.. άγνωστο.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου