"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Αφήνοντας τον Αύγουστο..

Έχουν γράψει κατά καιρούς ένα σωρό τραγούδια 
γι' αυτό το μήνα.. 
τόσο ερωτικός, ζεστός, φεγγαρένιος μήνας.. :)
Απ'όλα τα τραγούδια που κυκλοφορούν
για την καρδιά μου ξεχωρίζει ένα,
σου βάζω στίχο και μουσική για να το απολαύσεις,
όπως το απολαμβάνω τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές.. ;)


Τον Αύγουστο που μου Χρωστάς - Δημήτρης Μητροπάνος

Τον Αύγουστο που μου χρωστάς,  τον ξέχασες
σ' απόσταση αναπνοής και μ' έχασες
κι αυτό το καλοκαίρι χαραμίστηκε
φθινόπωρο κι η αγάπη μας βυθίστηκε.

Τ' αυγουστιάτικο φεγγάρι δεν το βρήκαμε
πιο νωρίς ήρθ' ο Σεπτέμβρης και χαθήκαμε
πώς χωρίσαμε με τόση ευκολία
φθινόπωρο θα πει μελαγχολία.

Τον Αύγουστο που μου χρωστάς,  τον ξέχασες
τις θέσεις που κρατήσαμε τις πέταξες 
δυο ξένα χέρια τώρα πια σε δέχονται
και τα αισθήματα μου επιστρέφονται.

Τ' αυγουστιάτικο φεγγάρι δεν το βρήκαμε
πιο νωρίς ήρθ' ο Σεπτέμβρης και χαθήκαμε
πώς χωρίσαμε με τόση ευκολία
φθινόπωρο θα πει μελαγχολία.

Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Μουσική: Μάριος Τόκας



Μας ξέφυγε και ο φετινός Αύγουστος,
θα μου χρωστάς τον επόμενο,
να το θυμάσαι,
αυτό είναι συμπαντική απειλή, μ΄ακούς;! :)

Το καλό με τις εποχές είναι πως έρχονται και φεύγουν,
αλλάζουν.. 
και έτσι, ίσως είναι καιρός να αλλάξουμε λιγάκι και εμείς κατιτίς.. ε;; :)

~ Γεια σου Αύγουστε!! 
Θέλω  για συντροφιά την αγαπημένη μελαγχολία του φθινοπώρου μου επιτέλους! 
Άδειασε μου τη γωνιά! ~

10 σχόλια:

  1. αγαημενη μου φιλη!!! καλο φθινοωρο σου ευχομαι ολοψυχα!!!

    και μενα μου αρεσει ο αυγουστος!! αγαημενο μου τραγουδι ειναι του ααζογλου ο αυγουστος.

    καλο βραδυ! φιλακια ολλα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ’ αγαπάω μα δεν έχω μιλιά να στο πω
      κι αυτό είναι ένας καημός αβάσταχτος
      λιώνω στον πόνο γιατί νιώθω κι εγώ
      ο δρόμος που τραβάμε είναι αδιάβατος
      κουράγιο θα περάσει θα μου πεις

      Αύγουστος του Παπάζογλου.. εννοείται εξίσου αγαπημένο τραγούδι, δεν ξέρεις τι να επιλέξεις από τους στίχους!

      Αγαπητή μου φίλη, σε ευχαριστώ για την ευχή και το σχόλιό σου! Αντεύχομαι για το φθινόπωρο, να αναρτήσεις και άλλα όμορφα δοκίμια! :)
      Καλό βραδάκι και μια αγκαλιά!! -Νομίζω θα τη σκέφτομαι καιρό αυτή σου την ανάρτηση-

      Διαγραφή
    2. οοο γλυκια μου φιλη με συγκινεις! σε εχω βρει προσφατα και αισθανομαι σα να σε ξερω χρονια! ειλικρινα! <3

      χαιρομαι που αγαπησες τοσο την αγκαλια, μονο οι ανθρωποι που ρεεουν ζεστασια, γλυκαδα και θετικοτητα νομιζω μπορουν να αγαπησουν αυτο το δοκιμιο. στους αλλους θα φανει παιδικο, αυτη την εντυπωση εχω. χαιρομαι που στους φιλους μου αρεσει! απο τετοιους ανθρωπους θελω να πλαισιωνομαι!

      ξερεις εχω προσπαθησει να εκδωσω τα δοκιμια μου και εφαγα πορτα καταμουτρα λες και αυτα που κυκλοφουρουν εκει εξω ειναι καλυτερα... αλλα τελος παντων δε θελω να κρινω.

      σ ευχαριστω και παλι! φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
    3. Η απάντησή σου δείχνει πως είσαι μια εξαιρετική φίλη! :) Χαίρομαι τόσο που έχω τη δυνατότητα να σε γνωρίσω μέσω των σκέψεων σου! Νιώθω το ίδιο, σα να σε γνωρίζω χρόνια.. ;)

      Όσο γι αυτό που αναφέρεις με το δοκίμιο, σίγουρα ό,τι γράφουμε δε μπορεί να αγγίξει τις χορδές όλων των ανθρώπων.. μα το συγκεκριμένο κείμενο μπορεί.. δε θα το χαρακτήριζα καθόλου παιδικό, αλλά μπορεί κάποτε να το διαβάσω στα παιδιά μου..

      Πραγματικά εύχομαι πάντα να πλαισιώνεσαι από τέτοιους φίλους, επειδή αξίζεις σεβασμό, θαυμασμό και αγάπη! Είσαι τρυφερός και όμορφος άνθρωπος με θετική σκέψη! :)

      Τέλος, για την έκδοση των δοκιμίων.. θα σου πω το εξής, μην το βάζεις κάτω.. θέλει προσπάθεια και να πεισμώνεις.. και να μη σε ρίχνει.. Ξέρεις, πολλοί θέλουν τόσο να εκδώσουν που στις μια-δυο πόρτες τα παρατάνε.. Δεν είναι έτσι, πρέπει να αγωνιζόμαστε για τα πράγματα που μας εκφράζουν..

      Σε φιλώ γλυκά! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτός ο Μητροπάνος... Αχ...
    Υπάρχει κάτι που να μην του έδωσε ψυχή με την ατελείωτη φωνάρα του?
    Όλοι οι Αύγουστοι του κόσμου είναι δικοί σου, μην αφήσεις ανεκμετάλλευτο ούτε έναν! :D
    Καλό μήνα κοπέλα μου γλυκιά! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μητροπάνος είναι λατρεία, τον ακούω για ώρες.. ;)
      Σε ευχαριστώ για την προτροπή να μην αφήσω ανεκμετάλλευτο κανένα προσεχή Αύγουστο.. πόσο δίκιο έχεις! :)) Απλά είχα διάθεση να απειλήσω κάποιον για τον επόμενο.. χεχε! :Ρ
      Να είσαι καλά Αναστασία μου! Σου εύχομαι να έχεις έναν υπέροχο μήνα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλό μήνα γλυκιά μου κοπέλα!
    Πολύ όμορφα αποχαιρέτησες τον Αύγουστο! :))
    Εύχομαι να σου ξεπληρωθεί στο πολλαπλάσιο στο μέλλον! :))))

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου γλυκό μου Αριστάκι! (τι όμορφη προσφώνηση!)
      Εύχομαι και σε σένα να έχεις έναν όμορφο Σεπτέμβρη με πολλές χαρές!! :)
      Φιλιά πολλά γλυκιά μου!!

      Διαγραφή
  4. Παλομα μου καλο φθινοπωρο!
    Ο Μητροπανος ειναι πολυ πολυ αγαπημενος, αλλα για τον Αυγουστο την καρδια μου εχει κλεψει το "Βραδιες του Αυγουστου" των Ζιγκ Ζαγκ

    Βραδιες του Αυγουστου
    θα 'ρθουν παλι, θα περασουνε
    Αλλες αγαπες
    θα μου σβησουνε τον ποθο
    Μ' αποψε παλι
    τα τσιγαρα δεν θα φτασουνε
    Θα 'ρθει να κλεψεις
    ο,τι εμεινε, το νιωθω

    Κι αποψε παλι εισαι παντου
    στο ιδιο παντα ραντεβου
    αγαπη του καλοκαιριου
    κι αποψε παλι εισαι παντου

    Βραδιες του Αυγουστου
    το μυαλο μου πλημμυριζουνε
    τωρα που ψαχνω
    στο κορμι μου τα φιλια σου
    κι ολοι οι δρομοι
    σε σενα με γυριζουνε
    Βαζω διπλα ποτα
    και πινω στην υγεια σου

    Κι αποψε παλι εισαι παντου
    στο ιδιο παντα ραντεβου
    αγαπη του καλοκαιριου
    κι αποψε παλι εισαι παντου

    https://www.youtube.com/watch?v=hbkv361TPHo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφη πεταλουδίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ για το τραγουδάκι, το είχα ξεχάσει.. Υπέροχο τραγούδι, μου θυμίζει έντονα κάτι από τα παλιά!! :) Καλό σου απόγευμα! Φιλιά πολλά!

    Υ.Γ. Λες γι αυτό να πίνω διπλά ποτά πάντα; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή