"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Κρυπτογράφηση...

Τι άλλαξε, το σκέφτεσαι;
Οι λέξεις μείνανε τόσο ίδιες,
οι σκέψεις χάθηκαν σε παρόμοιες, μη αναστρέψιμες διαδρομές,
ακλόνητος παραλογισμός ενός ιδιόμορφου νου...
Τι έμεινε να σκεφτείς;
Κι όμως, η επιμονή των λογισμών εκεί,
διαγράφει το χρόνο,
ξεγράφει τον κύκλο που φαίνεται να αφήνουν τα ίχνη της ζωής,
υπογράφει τη θανατική ποινή του νου 
και σε παρασέρνει στο λήθαργο... 
Το άγγιγμα παρέμεινε τόσο αγνό,
τόσο παρθένο, ίσως ξένο, 
ούτε καν βίωσε τη σύνδεση ενός πεθαμένου φύλλου με το πρόσφορο χώμα..
Το βλέμμα,
αλλάζει o τρόπος,
το χρώμα των ματιών;
Αλλάζει το βάθος της όψης ενός φυλακισμένου, πονεμένου ανθρώπου;
Φεύγει αυτή η σκοτεινιά που κρατά δέσμια την ματιά, ίσως την ψυχή κάποιου;
Τι άλλαξε,
άραγε το σκέφτεσαι ακόμα;
Η ζωή όμως, σου το ξαναλέω, προχωράει..
cute!! 
κγ ικηνγ ξλγ γεμγνλγ γσρ υηογ,
φρ υφρξγ υρχ υη γσρυφγυι γογσοριυ,
φρ δνηξξγ υρχ ηφυλ ρσβυ φρ ροηλτηχρξρχο..
Υη ικηνγ φρυρ σρνχ!
[κρυπτογράφηση! :)]

θα ήθελα μια αγκαλιά από σένα,
το στόμα σου σε απόσταση αναπνοής,
το βλέμμα σου έτσι όπως το ονειρευόμουν..
Σε ήθελα τόσο πολύ!
[αποκρυπτογράφηση! :)]
-Αντιστοίχισα το κάθε γράμμα με το μεθεπόμενο et voilà!-


27 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία , χαρά και ευτυχία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε!
      Να έχεις και εσύ μια όμορφη χρονιά με υγεία, αγάπη, χαρά!! Εύχομαι πολλά όνειρά σου να πραγματοποιηθούν! :)

      Διαγραφή
  2. Kαλή χρονιά Παλόμα μου!
    Με ό,τι καλύτερο εύχομαι!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εθισμένη στην αγάπη!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή χρονιά και σε σένα με όλα τα καλά!! Υγεία και πολλές όμορφες στιγμές!!
      Φιλάκια γλυκά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Τι θέλει να πει η κρυπτογράφηση ;
    Σε χαίρομαι όταν γράφεις ποίηση Κωνσταντίνα μου!
    Ακόνισε μολύβια...το 2ο Συμπόσιο οσονούπω έρχεται!!!
    Φιλάκια και καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κρυπτογράφηση θα αποκαλυφθεί την επόμενη βδομάδα! Χαχα! :-)
      Πάντως είναι πολύ εύκολο να την αποκρυπτογραφήσεις καλή μου Αριστέα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου, με το καλό να γίνει και το δεύτερο συμπόσιο ποίησης! :)
      Φιλάκια και να περάσεις ένα υπέροχο τριήμερο! ♥

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Μια καρδούλα για μένα;! Με τιμάς Μαριλένα μου!!
      Να περάσεις ένα ευχάριστο τριήμερο! Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  5. καλη χρονια φιλη μου!
    με υγεια και χαρα!
    φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκφρασούλα μου καλή χρονιά και σε σένα
      με υγεία, αγάπη, πολλά όμορφα όνειρα και επίτευξη πολλών στόχων! ♥
      Πολλά γλυκά φιλιά και να έχεις ένα ευχάριστο τριήμερο!

      Διαγραφή
  6. Απο-κρυπτογράφηση τώρα!!
    Τσάμπα ακούω τόση ώρα Τσαϊκόφσκι ωρέ;; Χαχα!
    Πολλά φιλιά και καλό τριήμερο περιστεράκι μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να δούμε τι θα γίνει με αυτή την αποκρυπτογράφηση,
      ακόμα περιμένω να την γράψει κάποιος! Χαχα!!
      Άκου Τσαϊκόφσκι, μα έχει και άλλα αγαπημένα το μενού! :)
      Φιλάκια Πετρούλα μου γλυκιά! Σου εύχομαι ένα όμορφο τριήμερο! ♥

      Διαγραφή
  7. Νάτα νάτα εδώ τα ταλέντα!!! Σαν τα μανιταράκια ξεφυτρώνετε!!! :)))
    Μπράβο περιστεράκι μου!! Είναι τόσο αισθαντικό το ποίημα!!!
    Τι είπε η μπουκλωτή μελαχρινή πιο πάνω για δεύτερο συμπόσιο;;; Για μπάστα!!! Χαχαχα!!! Συμφωνώ με την πετροσυμπεθέεεερα!! Απαιτούμε αποκρυπτογράφηση!! Εχω χιλιοψάξει στο διαδίκτυο κι έχω μάθει όλους τους κώδικες εκτός του δικού σου!!! Χαχαχα!! Θα βλέπω κρυπτοαλγόριθμους στον ύπνο μου!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή ξεκούραση Παλομάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!!! Θέλω να μάθω για την καρδούλα!! :Ρ Σήμαινε κάτι περισσότερο, πέρα από το πασιφανές;
      Η αποκρυπτογράφηση στο τέλος της βδομάδας, αλλά πραγματικά είναι τόσο εύκολη όπως είπα και πιο πάνω!
      Η μπουκλωτή πανέμορφη μελαχρινή πιο πάνω να κάνει και δεύτερο συμπόσιο γιατί διαβάζουμε υπέροχα διαμαντάκια και εκεί!! :)))
      Φιλάκια γλυκά και καλή Κυριακή Μαριλένα μου!

      Διαγραφή
  8. Χαχαχα!! Εσύ λες ότι είναι εύκολη αλλά δεν βγάζω άκρη!! :)
    Εντάξει λοιπόν, υπομονή, θα περιμένουμε!!! Ετσι κι είναι πολύ εύκολο θα νιώσω πολύ χαζή!! Χαχαχα!!
    Χτες σας μοίραζα καρδούλες αδέσποτες όπως είπε και μια ψυχή κοροϊδευτικά, γιατί την έκανα 2 μέρες χωρίς επίσκεψη στα σπίτια σας!!! Χαχαχα!! :)))
    Ισχύει πάντως αυτό που πέταξε η μπουκλωτή περί συμποσίου σύντομα από ότι κατάλαβα οπότε παλομάκι κανόνισε!!!
    Σε φιλώ καλό μου και να χεις ένα ξεκούραστο 3ήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Χαίρομαι που σας άρεσε το όλο θέμα με την κρυπτογραφία! Είναι εύκολο μα αν δε σου έτυχε, πως να το γνωρίζεις;
      Α! ώστε γι αυτό οι όμορφες καρδούλες γλυκούλα μου! Σε ευχαριστούμε πολύ, οι καρδούλες είναι υπέροχες!
      Ανυπομονώ για το δεύτερο συμπόσιο της θεσπέσιας ύπαρξης με τα μπουκλωτά υπέροχα μαλλάκια..
      Χρόνια πολλά επί της ημέρας, καλή φώτιση καλή μου! Φιλάκια πολλά και να έχεις μια ευχάριστη μέρα! :)

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία Κωνσταντίνα μου μαζί με την οικογένειά σου και με τους ανθρώπους που αγαπάς!Φαίνεται πως έχεις την ποίηση στο αίμα σου... υπέροχο το ποίημά σου!Όσο για τα ιερογλυφικά της κρυπτογράφησης, θα με φάει η περιέργεια μέχρι να την αποκαλύψεις!χαχαα!Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Νίκο μου! Είθε ο Θεός να φωτίζει πάντα την οικογένειά σου! :) Επίσης, καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία! Πολλές ευχές εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! Είπα να ξεκινήσω την χρονιά με ένα μικρό παιχνίδι κρυπτογραφίας! Χαχα!
      Να περνάς υπέροχα με την οικογένειά σου! ♥

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Παλομιτάκι μου..μελαγχολικό με λίγο φως να μπαίνει απο τον φεγγίτη το ποίημά σου αγγίζει ψυχές..το συνόδευσες μοναδικά με το μελαγχολικό γεμάτο ευαισθησία ισπανικό κομμάτι,αλλά για κρυπτογράφηση τέτοιες ώρες τέτοια λόγια..σίγουρα κάτι έξυπνο που είναι εύκολο σκέφτηκες..οι δικοί μου κωδικοί είναι πεσμένοι αυτές τις μέρες..δώσε μας τα φώτα σου και επι τη ευκαιρία χρόνια πολλά για την Άγια μέρα των Φώτων,να βρούμε φώτιση και ψυχική δυναμη για καλύτερες μέρες!!φιλάκια αισιόδοξα με αγκαλίτσα ζεστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καίτη μου,
      τα λόγια σου μοναδικά και γλυκά πάντα, σε ευχαριστώ από την καρδούλα μου! Χαίρομαι που είσαι πίσω και διαβάζω τα σχόλιά σου, ελπίζω όλα να πηγαίνουν κατ' ευχήν! ♥
      Η κρυπτογράφηση είναι εύκολη, αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω.. δεν μπορείς να είσαι στο μυαλό του άλλου.. απλά μου αρέσουν πολύ όλα αυτά! Θα γράψω τι σημαίνει σύντομα!
      Α! επίσης χρόνια πολλά γι αυτή την Άγια μέρα! Να έχουμε φως στις καρδιές και στις ζωές μας με ψυχική υγεία και δύναμη!
      Σε φιλώ γλυκά και σου ανταποδίδω μια ζεστή μεγάλη αγκαλιά!

      Διαγραφή
  11. Hola guapa!!! ♥

    Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου για την αριστερή και δεξιά στήλη! Θα σου πω το εξής.. είναι το καταφύγιό μου, ο μικρός θησαυρός μου εδώ μέσα, ξέρεις πόσες φορές χαζεύω με αυτές τις δύο στήλες και σκέφτομαι; Σκέφτομαι τους λόγους που επέλεξα όλα αυτά τα μικρά και τόσο σημαντικά για μένα κείμενα..

    Το ποιηματάκι κρύβει πολλά καρδιά μου, μα περισσότερο σκέψεις και πάλι.. σκέψεις του τι με τριγυρίζει, νιώθω και σκέφτομαι.. Χαίρομαι που συμφωνούμε.. η ζωή προχωράει, δε λες τίποτα!!

    Παιδεύτηκες ε;; Χμ.. Θα αναρτήσω σήμερα τι κρύβεται από πίσω από την κρυπτογράφηση.. αν και είναι κάτι απλό -και γλυκό- όπως έγραψα και πιο πάνω!

    Μικρό μου, να περνάς όμορφα!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο όλο το κείμενο πιο πολύ όμως μου άρεσε το κρυπτογραφημένο μήνυμα...!
    Καλό σου βράδυ...!
    Ελπίζω οι άντρες να ναι εξίσου καλοί στην αποκρυπτογράφηση...χαχαχα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το κρυπτογραφημένο κείμενο Ωραιοζήλη μου, ομολογώ δεν το περίμενα!
      Κάποιοι είναι καλοί!! Χαχα! :) Καλό βραδάκι! ♥

      Διαγραφή
  13. υπεροχο κι η κρυπτογραφηση ευρηματικη!ο στιχος με το φυλλο με μαγεψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πεταλουδίτσα μου!! ♥
      Αυτός ο στίχος με το φύλλο, ήταν τόσο αυθόρμητος..
      Φιλάκια πολλά και καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά! Υπέροχη ταξιδιάρικη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου,
      καλή χρονιά με όλα τα καλά!!! Υγεία, ευτυχία, αγάπη και πολλές πολλές ευχές! ♥
      Σε ευχαριστώ πολύ! Είναι χαρά μου ότι γράφω να ταξιδεύει κάποιον!
      Καλό βραδάκι! :)

      Διαγραφή