"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Στις όστριες του Αιθέρα...



Στις όστριες του Αιθέρα

Η νύχτα είναι σιωπηλή,
ψυχρή, άδεια...
Η τρικυμία φαντάζει σκοτεινή,
ανάστατη, ξένη…
Σκέψεις οι ώρες που μοιάζουν με δικαστές,
φρουροί του σήμερα
που απέρριψαν το χθες.
Το καράβι είναι ακυβέρνητο,
δίχως προορισμό.
Το παζλ της ζωής απαιτεί τη δόξα του.
Εκείνη την παλιά του αίγλη.
Όμως, κι αυτό, μάταια φιλοδοξεί να νικήσει τον ανελέητο θάνατο της ψυχής.
Στις όστριες του αιθέρα,
από καιρό,
είναι κρυμμένο το πιο βαθύ μυστικό.


Κάπου στο διαδίκτυο.

Αυτή η γλώσσα ποτέ δεν θα πάψει να με συγκινεί και να με εμπνέει.

~Να έχετε έναν όμορφο Αύγουστο, αγαπημένοι μου!~

4 σχόλια:

  1. Τα λογια σου ξεπερνουν σε ομορφια τη φωτογραφια! Την καλημερα μου
    Φιλοα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου,
      με τιμούν πολύ τα λόγια σου!
      Να έχεις ένα όμορφο απογευματάκι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ο γλυκός “νοτιάς” σου, Κωνσταντίνα μου, έφερε νοτισμένες μυρωδιές προβληματισμού και τρικύμισαν τα σιωπηρά φαράγγια του μυαλού μας!
    Η αποθέωση του πραγματικού, δοσμένο σε λίγες γραμμές, με λόγο που στάζει αιχμές με ευαισθησία, με γλώσσα και ματιά που ενώνουν σαν αρμός ο εκφραστικός σου πλούτος με το ποιητικό σου ταλέντο! Η δε φωτογραφία, συνταιριάζει υπέροχα, με... “πυκνές μάζες” εκλεπτυσμένων αισθήσεων και ομορφιάς! Εξαιρετική ανάρτηση!♥
    Εύχομαι φίλη μου, τα όνειρα και οι προσδοκίες σου να κατευθύνονται στο στόχο με ανοδικό ρεύμα κι ευνοϊκό άνεμο αισιοδοξίας! Άργησα, να περάσω για σχόλιο, αλλά ...
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, μάτια μου!♥
    Φιλάκια πολλά με μια τρυφερή αγκαλιά! :))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό βράδυ αγαπημένη μου Κατερίνα!
      Άργησες να περάσεις, αλλά τα λόγια σου με περίτεχνο τρόπο προσδίδουν μια άλλη νότα στις λίγες γραμμές του νοτιά μου που μοιράστηκα! Σε χιλιο-ευχαριστώ, καθώς αγάπησα όλες αυτές τις λέξεις μία προς μία και είναι υπέροχο ένας άνθρωπος με τη δική σου γραφή να τις επικροτεί! ♥♥♥
      Σε ευχαριστώ από την καρδιά μου για τις υπέροχες ευχές σου και σου εύχομαι όλα όσα ποθείς και επιθυμείς να πραγματοποιηθούν και να έχεις πολλές χαρές στη ζωή σου! ♥
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή και συγγνώμη που άργησα να σου απαντήσω!
      Πολλά φιλιά με μια μεγάλη αγκαλιά! ♥

      Διαγραφή