"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Ένατος χρόνος μαζί σου!!!

Λατρεμένη, μικρή, πολύτιμη, υπέροχη, όμορφη, τριανταφυλλένια και παντοτινά αγαπημένη πριγκίπισσα μου,

Εννιά χρόνια μαζί σου και ο χρόνος όταν σε βλέπω σταματά! Οι στιγμές μαζί σου είναι μια όαση στον κύκλο της ζωής μου!  Μεγαλώνεις και ομορφαίνει ο κόσμος, μεγαλώνουμε και οι απαιτήσεις της καθημερινότητας, όπως και η απόσταση των πόλεων που μένουμε δεν μας δίνουν πια τη δυνατότητα να έχουμε πολλές στιγμές μαζί μέσα στον χρόνο, μα υπάρχεις μέσα στην καρδιά και στο μυαλό μου και νιώθω πως σε βλέπω καθημερινά.

Μου αρέσει η ενασχόληση σου με τη γυμναστική, τη μουσική και τη ρομποτική. Αυτές οι ασχολίες κάνουν τόσο καλό στη σωματική και στην ψυχική σου υγεία!

Ένα από τα σημαντικά πράγματα που μας μαθαίνει η ζωή καθώς μεγαλώνουμε, είναι η αξία της στιγμής του χρόνου, είναι σπουδαίο να ζούμε την κάθε μας στιγμή ως τελευταία, χωρίς βέβαια να χάνουμε την προσωπικότητα και τον εαυτό μας!

Σου εύχομαι, αγαπημένο μου πλασματάκι, να αγαπάς πάντα και πολύ, να μάθεις να προστατεύεις τον πολύτιμο εαυτό σου και ο Θεός να σου δίνει την απαραίτητη δύναμη για να διαβαίνεις  καλώς το κάθε μονοπάτι της ζωής σου παρά τις όποιες δυσκολίες.

Σ’ αγαπώ πάντα και βαθιά! Είμαι πάντα μαζί σου πέρα από τον χώρο και τον χρόνο, μια αγκαλιά ανοιχτή, όποτε την χρειαστείς ..

Η, όπως πάντα, αθεράπευτα ρομαντική νονά σου! 

Υ.γ. Εύχομαι να σ' αγαπούν σαν ένα θαύμα, διότι είσαι ένα θαύμα και πάντοτε θα είσαι ένα θαύμα για μένα!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου