"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022

27ο Συμπόσιο Ποίησης by Airis...

 Το 27ο Συμπόσιο Ποίησης είχε τη λέξη Σπίτι (ή σπιτικός/ή/ό, ή εστία) .. μια υπέροχη λέξη που τις περισσότερες φορές μας φέρνει στο μυαλό υπέροχες αναμνήσεις.. ολοκληρώθηκε με μεγάλη γιορτή και επισημότητα, όπως πάντα, από την αγαπημένη μας οικοδέσποινα Αριστέα του blog "Η ζωή είναι ωραία".

Χάρηκα όσο δεν λέγεται που έλαβα μέρος μ' ένα ποίημα ρένγκα, μέσα σε τόσο ξεχωριστές συμμετοχές.. Όλες οι συμμετοχές υπάρχουν στο blog της Αριστέας μας με το πρώτο μέρος να είναι εδώ

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όσους διάβασαν και είπαν ένα καλό λόγο για το ποίημα μου.

Πολλά συγχαρητήρια στη νικήτρια Maria Kanellakiκαθώς και στους υπόλοιπους συμμετέχοντες, όπως και στην Αριστέα μας που μας έκανε ένα τόσο όμορφο δώρο στο κλείσιμο της χρονιάς που μας πέρασε!

 Η δική μου συμμετοχή γι΄αυτή τη φορά ήταν η εξής:

 SketchYard Art Store Love Couple.jpg

 Μια ζωή μαζί σου

Το σπιτικό μου
είσαι εσύ για μένα
μικρή όαση

Βρισκόμαστε αγκαλιά
και έτσι πετώ ψηλά.

Η εστία μου
είσαι εσύ για πάντα
έρωτας βαθύς.

Τα βράδια που σε κοιτώ
βρίσκω τον παράδεισο.

~Εύχομαι να περάσατε καλά τις γιορτινές μέρες! Ευτυχισμένος ο νέος χρόνος με υγεία..~

Υ.Γ. Till next Symposium... cheers and a happy new year guys!  

2 σχόλια:

  1. Παλομάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου
    που για μια ακόμα φορά ήσουν στην παρέα μας,
    με μια τρυφερή συμμετοχή, γεμάτη αγάπη!
    Καλή και ευλογημένη χρονιά, μάτια μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Αριστέα μου!
      Το Συμπόσιο ποίησης είναι ένα εξαιρετικό δρώμενο και σε υπέρ- ευχαριστούμε για όλο τον χρόνο και την αγάπη που αφιερώνεις!
      Συγγνώμη που απάντησα μετά από τόσο καιρό!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή