"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Τέταρτος χρόνος μαζί σου!!!

Τρυφερό και πολύτιμο πλασματάκι μου,

διανύουμε αισίως τον τέταρτο χρόνο μαζί και όλα τα συναισθήματα που τρέφω για σένα δυναμώνουν. 
Είσαι το πιο αξιαγάπητο πλάσμα, με το πιο γλυκό χαμόγελο και το πιο αθώο βλέμμα. Πραγματικά δεν έχω λόγια που να περιγράφουν το πόσο καμαρώνω την εξέλιξη σου! Μακάρι ο Θεός να σε προστατεύει πάντα και να έχω την τιμή να σε καμαρώνω για πολλά χρόνια! 
Φέτος ξεκίνησες να ασχολείσαι με τον αθλητισμό, σου αρέσει πολύ ο χορός και επιθυμείς να γίνεις χορεύτρια.. διαθέτεις όλα τα προσόντα γι αυτό και μακάρι σύντομα να σε θαυμάσουμε σε κάποιο σύλλογο! 
Οι σκανταλιές σου, φυσικά, δεν έχουν τελειωμό και οι αδερφές σου κάθε φορά που βρισκόμαστε έχουν να μου αφηγηθούν κάτι καινούριο και πρωτότυπο! 
Αυτό το γενέθλιο έτος, μας έχει δοθεί η ευκαιρία να βρεθούμε πολλές φορές και να περάσουμε αρκετό χρόνο μαζί.. νιώθω ευλογημένη που μπορώ και βιώνω τόση χαρά και ευτυχία δίπλα σου. 
Οι δυσκολίες της ζωής είναι πολλές, μα να θυμάσαι πως όταν έχεις γύρω σου ανθρώπους να σε αγαπούν και να το δείχνουν έμπρακτα, αυτομάτως η ζωή αποκτά άλλη χάρη.. 
Ανυπομονώ για το καινούριο γενέθλιο έτος που ξεκινάς και δέομαι να έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε όμορφες διαδρομές παρέα.. 
Σ'αγαπώ παντοτινά και άπειρα,

Με ανιδιοτελή αγάπη,

το Νονούλι σου (χιχιχι) 


    

12 σχόλια:

  1. Α ρε νονούλι. :)
    Να το χαίρεστε και να το καμαρώνετε το μικρό σας πλασματάκι. Να 'ναι γερό, δυνατό και με θάρρος να κυνηγά τους στόχους του. Κι αν πέφτει σε καμιά λακκούβα της ζωής, γιατί δεν μπορούμε να τις γλιτώσουμε κι αυτές, η παρουσία κι η αγάπη σας, θα γλυκαίνουν το τράνταγμα. Και, ναι, αυτό σίγουρα είναι μια ευλογημένη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγάλη καθυστέρηση γλυκιά μου Λυσίππη, σ'ευχαριστώ για τα εγκάρδια λόγια και τις όμορφες ευχές για το πολύτιμο πλασματάκι μου! :)
      Σίγουρα κάνουμε όλοι μας ό,τι μπορούμε για να έχει μια όμορφη ζωή! :)
      Εύχομαι μια μέρα να γίνεις νονά και να λάβεις όλα όσα γεύομαι κάθε φορά που συναντιέμαι με το μικρό μου άγγελο!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Είναι ωραίο να είσαι νονά.
    Είμαι κι εγώ και ξέρω.
    Να είναι γερή και τυχερή !!

    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι ωραίο να είσαι νονά, Serenata μου!
      Ευχαριστούμε για τις ευχές και ανταποδίδω για το βαφτιστήρι σου! Να είναι γερό και καλότυχο!
      Συγγνώμη για την τόοοσο καθυστερημένη απάντηση!
      Φιλιά πολλά και καλό υπόλοιπο στο καλοκαιράκι σου! <3

      Διαγραφή
  3. Είναι υπέροχο να είσαι νονά και να παρακολουθείς την εξέλιξη του μικρού πλάσματος !!! Να τη χαίρεστε γερή και ευτυχισμένη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πόσο υπέροχο είναι να μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη ενός ανθρώπου και κατά ένα τρόπο να μπορείς να συμβάλεις σ'αυτό;!
      Να είσαι καλά Νικόλ μου και σ'ευχαριστούμε πολύ!
      Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση!
      Καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Nα χαιρεσαι τη βαφτιστηρα σου! Ειστε πολυ τυχερες που εχετε η μια την αλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και καθυστερημένα, σ'ευχαριστούμε πολύ Πεταλούδα μου!! :)
      Να χαίρεσαι τα δυο γλυκά σου πλασματάκια και καλό υπόλοιπο στο καλοκαίρι σας!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Μου άρεσε πολύ για να διαβάσετε το blog post σας.
    Το blog σας έχει ωραίες πληροφορίες, πήρα καλή ιδέα από αυτό το καταπληκτικό blog.
    Πάντα ψάχνω σαν αυτό το είδος blog post. Ελπίζω ότι θα ξαναδώ ...
    หนังอาชญากรรม

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία συναισθήματα ξεδιπλώνονται μες απ’ αυτό το θερμό, τρυφερό κ υπέροχο κείμενο σου, Κωνσταντίνα μου! Φαίνεται η σχέση σας ότι είναι αληθινή, ουσιαστική, με αμοιβαία αγάπη κ εκτίμηση, αφού σαν Άξια πνευματική "μαμά" φροντίζεις ν’ αφιερώνεις χρόνο, να συμμετέχεις ενεργά στη ζωή της, να νοιάζεσαι, να βοηθάς, να συμβουλεύεις κ να ανακαλύπτεις λόγους κ τρόπους για ένα ευρύτερο πεδίο σκέψης κ επαφής, ώστε “μαζί” να συνδέσετε γνώση, αγάπη, σεβασμό, καλοσύνη κ προσφορά όπου χρειάζεται! Να τη χαίρεσαι/χαίρεστε τη μικρή σας πριγκίπισσα κι εύχομαι να είναι γερή, τυχερή κ η αγάπη σας να γίνεται πηγή δύναμης, με συναισθηματική ωραιότητα, στη ροή της κοινής σας ζωής ...! Όπως είπε ο αμερικ. συγγραφέας Ουώλτ Ουίτμαν: “…εσωτρόπιο της δημιουργίας είναι η αγάπη”. Είσαι σπουδαίος άνθρωπος Κωνσταντίνα μου μ’ ευλογημένη καλοσύνη που χαρίζεις στιγμές ευτυχίας σε όποιον βρίσκεται δίπλα σου, πόσο μάλλον στο μικρό, γλυκό σου άγγελο!!! Φιλάκια πολλά με λουλουδένια αγκαλιά!:))
    Υ.Γ. Άργησα να περάσω ως συνήθως, αλλά τα κατάφερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπημένη μου Κατερίνα,
      μα πως να ανταποκριθώ σε αυτά τα τόσο υπέροχα και καλογραμμένα λόγια;! Να 'ξερες πόσο με συγκινούν! <3
      Έχω συνειδητοποιήσει πως η σχέση μου με αυτό το μικρό πλασματάκι με κρατά σε εγρήγορση και μου δίνει δύναμη να προχωρώ και να γίνομαι ολοένα και καλύτερη.. είναι σημαντικό να είμαστε άξια πρότυπα για ανθρώπους που μας διαδέχονται στον κόσμο! Πως αλλιώς θα γίνει ο κόσμος καλύτερος;
      Σ'ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για το χρόνο που αφιέρωσες για να μας ευχηθείς και ευχόμαστε ολόψυχα με την μικρή μου πριγκίπισσα όλα τα καλά σε σένα και την οικογένεια σου! Να έχετε πολλές χαρές και πολλές όμορφες στιγμές! :)
      Πολλά φιλιά με μια μεγάλη αγκαλιά!
      Υ.Γ.1 Συγγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση..
      Υ.Γ.2 Καλά τα είπε ο αμερικανος συγγραφέας, είναι κρίμα που η ανθρωπότητα έχει χάσει το νόημα της αγάπης ανά τους αιώνες..

      Διαγραφή