"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Άνω τελεία - Νατασσάκι !!!

Νατασσα Μποφίλιου - Στάμος Σέμσης ΑΝΩ ΤΕΛΕΙΑ

Να ήμασταν βαγόνια σ' άλλο τρένο

να μη σε δω ποτέ ξανά μπροστά μου
να μέτραγα σωστά τα βήματά μου
να πέρναγες ξυστά και να μην τρέμω



Άμα έμπαινε έτσι απλά μια τελεία
όλα θα 'χανε σωθεί



Να έφευγα για πάντα στο Παρίσι
να μην έπεφτα πάνω σου τυχαία
να μην ήσουν η μόνη προκυμαία
που θέλω το ταξίδι μου να κλείσει



Μια κλασσική, τυπική,
άκακη τελεία
Σαν αλλαγή, σα σιωπή,
σαν αυτοκτονία


Ίδιο το τρένο,
ίδια η πορεία
είναι άλλο η πράξη κι η θεωρία
Θα περνάω ξυστά δίπλα σου να τρέμεις
Τι στην Αθήνα,
τι στο Παρίσι;
Δεν ακρεί πια το πλήθος να μας χωρίσει
και στην άκρη της γης θα με πετυχαίνεις


Άμα έμπαινε έτσι απλά μια τελεία
όλα θα 'χανε σωθεί



~Λυπάμαι που το νιώθω αυτό... μα για μένα έχει μπει μια μεγάλη τελεία τώρα πια... τουλάχιστον έτσι αισθάνομαι σήμερα... και χθες...~

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!
    Σε προσθέτω στα αγαπημένα μπλογκς καθώς μου άρεσε το κλίμα που βρήκα! :)))
    Εύχομαι να τα λέμε από δω και πέρα!
    Φιλιά!
    Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Και εγώ σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και την πρόσθεση στα μπλογκς σου! ;)
      Σίγουρα θα τα λέμε!;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή