"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

PostJoy! by Αγριμιώ - Η χαρά του να κάνεις κάτι για κάποιον άλλο...

 Αναδημοσιεύοντας από το site "Βότσαλα στη λίμνη", το οποίο βρίσκεται εδώ!

Ξέρεις τι είναι το PostSecret;
Μια καρτ-ποστάλ, δυο λόγια σε έναν άγνωστο. Ένα γραμματόσημο, κι ένα μυστικό  που δεν έχεις εκμυστηρευθεί ποτέ σε κανέναν, φθάνει στην άλλη άκρη της γης. Ο δημιουργός του project έχει δική του ιστοσελίδα κι ανά τακτά χρονικά διαστήματα δημοσιεύει τις καρτ-ποστάλ που έχει λάβει. Έχει γράψει όμως και βιβλία πάνω στο θέμα αυτό!
Εδώ μπορείτε να δείτε στην αγγλική περισσότερα για το project αυτό..
Τι λέτε; Μπορούμε να κάνουμε κάτι παρόμοιο;
Σκοπός είναι να φτιάξουμε μια καρτ-ποστάλ στην αγγλική με ένα θετικό μήνυμα και να τις συγκεντρώσουμε για το γραφείο μου και το σαλόνι των παιδιών στον χώρο μας. Οι έφηβοι είναι παιδιά με ή χωρίς γονείς, με διάφορους εθισμούς και ψυχολογικά προβλήματα. Αρκετά από αυτά κακοποιημένα ή/και παραμελημένα. Άλλα με ιστορικό διατροφικών διαταραχών κι άλλα θύματα σεξουαλικής κακοποίησης. Πολλά από αυτά έχουν περάσει από φυλακές ανηλίκων και τα περισσότερα δεν πάνε σχολείο…
Συνήθως οι χώροι αυτοί είναι αποστειρωμένοι. Πόρτες ασφαλείας και τζάμια διπλά που κλειδώνουν όλη μέρα…
Λευκοί τοίχοι, ασπρισμένοι από την χλωρίνη και την παγερή αδιαφορία των φορέων. Πολλές φορές ελλείψεις σε είδη πρώτης ανάγκης, έπιπλα, θεραπευτές και ειδικούς.
Αρκετά από τα παιδιά δουλεύουν από μικρή ηλικία για να καλύψουν τις ανάγκες του χώρου μας. Πολλά από αυτά είναι απομονωμένα κι αντικοινωνικά με προβλήματα συμπεριφοράς και παραβατική συμπεριφορά. Στο σπίτι μας νομίζω ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι όχι να μην γυρίσει κάποιο παιδί το βράδυ στο σπίτι, αλλά να ξυπνήσω το πρωί και να βρω κάποιο παιδί στο πάτωμα από υπερβολική δόση, ηλεκτροπληξία, κρέμασμα, χάπια…
Πράγματα καθημερινά και συνηθισμένα για εμάς εδώ και που συνάδελφοι έχουν βιώσει πολλές φορές. Εγώ στάθηκα τυχερή με τα ποτά, τα ναρκωτικά, τα όπλα , τους βανδαλισμούς και τις φωτιές μέσα στο σπίτι.
Το σπίτι μας αναπνέει, πονάει, ματώνει και επιβιώνει όπως κάθε σπίτι.
Όμως ήρθε ο καιρός για μια δραστική αλλαγή.
Για μια ανανέωση!
Για αυτό σκέφτηκα να καλέσω όλους εσάς να με βοηθήσετε να γεμίσω τους τοίχους μας με ιστορίες – ιστορίες καθημερινής τρέλας, αισιοδοξίας, χαράς και γέλιου. Μα πάνω απ’όλα ιστορίες φιλίας, επιβίωσης και γενναιότητας. Τα μηνύματα από την χώρα του Ήλιου δεν θα μπορούσαν να είναι πιο ζεστά!
Για να λάβετε μέρος στο project πρέπει:
(α) να μην διαθέτετε απαραίτητα καλλιτεχνική φλέβα αλλά να θέλετε να χαρίσετε ένα χαμόγελο στα παιδιά αυτά (και σε εμένα που μένω μαζί τους κάτω από αντίξοες συνθήκες και τραγικές ελλείψεις… τώρα όποιος θέλει να κάνει κάτι για εμένα αποκλειστικά στην ελληνική όχι απλά δεν θα παρεξηγήσω, αλλά μάλλον θα με πάρουν και τα ζουμιά, ε; ),
(β) να αναδημοσιεύσετε την ανάρτηση αυτή στο ιστολόγιο σας ώστε να προσκαλέσουμε περισσότερο κόσμο στο εγχείρημα αυτό,
(γ) να φτιάξετε την καρτούλα σας (μέγεθος Α5-Α6), να την φωτογραφίσετε, να την αναρτήσετε στο ιστολόγιο σας και κατόπιν συνεννοήσεως μαζί μου να μας την στείλετε εδώ.
Τι λέτε; Θα τα καταφέρουμε να γίνει το PostJoy εξίσου δημιουργικό και ταξιδιάρικο;
Αποφάσισα να συμμετέχω, οπότε βρήκα χρόνο να κάνω κάποια πράγματα! Σας προειδοποιώ από τώρα πως δεν έχω καλλιτεχνική φλέβα, απλά είμαι παιδί της προσπάθειας και των δοκιμών.. αφού έχω δύο χεράκια, γιατί να μην τα χρησιμοποιήσω για να φτιάξω κάτι για καλό σκοπό;
Πριν αναρτήσω τις εικόνες με τις καρτούλες μου, θα ήθελα να πω πως η ιδέα και το project της Αγριμιώς είναι καταπληκτικό! Συγχαρητήρια που σκέφτηκες να κάνεις κάτι τόσο εξαιρετικό γι αυτά τα παιδιά!
Τα σύνεργα του "εγκλήματος".. περιττό να πω πως κατέστρεψα την παλέτα του ζωγράφου του σπιτιού μου.. ελπίζω να μην με κυνηγάει όταν επιστρέψει.. :Ρ

Πρώτη καρτούλα
Μα δε φαίνεται σα να τη δημιούργησε κάποιος πέντε χρονών;!! Ναι ναι, χθες τα έκλεισα!! :Ρ
Δεύτερη καρτούλα
Τελικά το αποφάσισα, τα πάω καλύτερα με την αφηρημένη τέχνη.. πάντα μου άρεσε.. Θα μπορούσα να κάνω και καριέρα! :Ρ Χεχε!

Έφτιαξα  και κάτι για τη δημιουργό του project...
Αυτό είναι το εξώφυλλο της καρτούλας...
Αυτό είναι το εσωτερικό της καρτούλας...
Δεν είχα πολλά χρώματα στη διάθεσή μου, κάπου είναι κρυμμένα τα υπόλοιπα.. οπότε χρησιμοποίησα τα υπάρχοντα! Εύχομαι να σας αρέσουν! Είναι όμορφο να κάνεις κάτι για καλό σκοπό, σε γεμίζει.. Αφού δε μπορώ να κάνω άλλα πράγματα που θέλω, τουλάχιστον έκανα αυτό που μπορούσα.. 
~Καλό σαββατοκύριακο~
Ειιιι... που πάτε, φύγατε;;; Έχω και ένα παλιό όμορφο τραγούδι.. κάνε κλικ σου λέω!
 
Χθεσινό ηλιοβασίλεμα στη Θεσσαλονίκη! :)

23 σχόλια:

  1. παλομιτσα γλυκια πολυ ομορφες οι δυο καρτες και βρηκα εξαιρετικη τη κινηση που εκανες για τη δημιουργο του μπλοκ! θα χαρει παρα πολυ!!! ειμαι σιγουρη!

    υπεροχο το ηλιοβασιλεμα!

    φιλια πολλα γλυκια μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θελω να ρωτησω κατι. προσπαθω να γραφω και εγω στο συγκεκριμενο μπλοκ και δε μπορω. δε βρισκω τη στηλη με τους αναγνωστες. πρεπει να κανω κατι αλλο;

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Κική μου! :)
      Είναι όμορφο να δημιουργείς, ακόμη και αν είναι αστείο ή παιδικό το αποτέλεσμα! ;)
      Όσο για το blog "Βότσαλα στη λίμνη", κάπου δεξιά κάτω γράφει Follow Blog via Email, νομίζω είναι ο μόνος τρόπος να το ακολουθήσεις ως Blog..
      Αν δε καταφέρεις κάτι, να ρωτήσεις την Αριστέα, την Αγριμιώ και την Τζίνα που γράφουν, ίσως σε βοηθήσουν περισσότερο! ;)
      Φιλιά πολλά! Καλό σαββατοκύριακο! <3

      Διαγραφή
  2. Παλομιτα γλυκεια, τι ομορφα που ειναι οσα εφτιαξες! Τι ομορφα που ειναι ολα οσα γινονται με αγαπη! Τελεια η ιδεα σου να στειλεις κατι στο Αγριμακι!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου πεταλούδα! Πράγματι, όταν κάνουμε κάτι με αγάπη.. νιώθουμε μια πληρότητα πέρα από ομορφιά για το αποτέλεσμα! :) Φιλιά πολλά και καλό σαββατοκύριακο! :)

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικά όλα!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ εκ μέρους της Αγριμιώς.
    Μου αρέσει η φρεσκάδα που αποπνέουν! ♥

    Σου έχω στείλει τα στοιχεία...με τόσα στο κεφάλι μου δεν θυμάμαι...
    γράψε μου σε μέιλ
    tea_airis@yahoo.gr

    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! ♥ Φρεσκάδα ε;; Λόγω της νιότης παιδί μου, είμαι πέντε χρονών σήμερα! ;) Χεχε!
      Θα σου στείλω e-mail σε λίγο για τις λεπτομέρειες!
      Φιλιά πολλά και καλό μεσημεράκι!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα!!!Πολύ όμορφα για παιδί 5 χρονών όντως(αστείο)!Τελικά είχα δίκαιο που είχα διαγνώσει πως είσαι χρυσοχέρα!Η καρδιά μέσα στην καρδία μου κέρδισε την προσοχή.Και το ηλιοβασίλεμα...
    Κοίτα να χαμογελάς,να χαίρεσαι πραγματικά και να μας χαρίζεις αισιοδοξία και καθαρότητα σκέψης και ψυχής.
    Σε ευχαριστώ πολύ!!Καλά να περάσεις!
    Το τραγούδι διαχρονικά υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ, αυτό το χρυσοχέρα πολύ μου αρέσει να το διαβάζω και να το βλέπω! :) Σε ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη και το σχόλιό σου!
      Τα ηλιοβασιλέματα με ταξιδεύουν.. ίσως επειδή είναι κάτι φυσικό που κανείς δε μπορεί να επέμβει..
      Να περνάς όμορφα! :)

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις!!Δυστυχώς δε σε πρόλαβα και σένα...Αλλά εγώ σε είχα στη λίστα μου ψηλά!!Αν θέλεις έλα από τον ιστότοπό μου να δεις!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  5. σημασία έχει η στήριξη στην ιδεα της Αγριμιώς..μπράβο για τη στήριξη και συμμετοχή..μου άρεσε που έβαλες στις ζωγραφιές την ελληνική σημαία... μου αρέσουν τα ηλιοβασίλεματα...μου άρεσε η φωτο ηλιοβασίλεμα σε συνδυασμό με την αγαπημένη θάλασσα :)
    υγ-θα σε πείραζε να φύγεις την λέξη επαλήθευσης από τα σχόλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά έπρεπε να ζωγραφίσω ένα ηλιοβασίλεμα και να γράψω κάτι σχετικό μ' αυτό.. :) Όπως ας πούμε, θυμάμαι μια ωραία έκφραση που λέει "Είναι ωραίο να κάνεις όνειρα, ακόμη και αν δε βγουν αληθινά!". Σε επόμενη προσπάθεια! :)
      Είναι σημαντικό να στηρίζουμε τέτοιες ιδέες ανθρωπιάς και αγάπης!
      Δελφινάκι μου, σε ευχαριστώ για όλα! Καλό σαββατοκύριακο και φιλιά πολλά!

      Υ.Γ. Έβγαλα την λέξη επαλήθευσης από τα σχόλια, ελπίζω να λειτούργησε.. ;)

      Διαγραφή
  6. Τελευταία και καταϊδρωμένη όπως πάντα! Χα χα. Πέρασα να πω ένα βιαστικό ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου. (Κι εντός παρένθεσης, να πω πως αν όλα πάνε καλά θα εκτεθούν στο πανεπιστήμιο σε λίγο καιρό..) Έχω μείνει έκπληκτη από το πόσο γρήγορα και με πόσο ενθουσιασμό πολλοί άγνωστοι έως τώρα σε εμένα bloggers αγκαλιάσατε τούτη την προσπάθεια!

    Φιλικούς χαιρετισμούς από Μελβούρνη

    ΥΓ Ο Πλάτωνας είναι ο αγαπημένος μου!! Δεν το πιστεύω ότι το έβαλες στην καρτούλα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Με μεγάλη μου χαρά έλαβα μέρος και πραγματικά είναι υπέροχο που τόσοι πολλοί bloggers(γνωστοί και άγνωστοι) πήραν μέρος! Άλλωστε όπως έγραψα στο κείμενο, αυτό ήταν κάτι που μπορούσα να κάνω και θα ήταν κρίμα να μην το έκανα.. Είναι μία πραγματικά καταπληκτική ιδέα! Συγχαρητήρια για τη σκέψη σου και την εφαρμογή της!
      Όσο για τον Πλάτωνα, θαρρώ πως είναι αγαπημένος πολλών! :)
      Καλή συνέχεια σε ό,τι και αν κάνεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Είμαι σίγουρη ότι το όλο εγχείρημα θα έχει την ίδια ανταπόκριση και στα παιδιά! Κι ανυπομονώ να δω τα προσωπάκια τους! Θα βγάλω φωτογραφίες όταν τελειώσει η διακόσμηση να σας δείξω. :)

      Καλή συνέχεια και σε εσένα :)

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ Αγριμάκι! Είσαι τόσο ξεχωριστό παιδί! :) Θα περιμένω να δω τη διακόσμηση όποτε μπορέσεις! Πραγματικά θα ήθελα να μπορούσα να δω τα λαμπερά προσωπάκια των παιδιών! ;)

      Διαγραφή
  7. Είναι υπέροχη ιδέα.
    Μπράβο σας που με τόσο μεράκι και φαντασία θέλετε να βοηθάτε τους ανθρώπους να νιώθουν καλύτερα.
    Και πάλι μπράβο σε όσους συμμετέχουν.

    Φιλιά Παλόμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Love addict, σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Είναι υπέροχο να βοηθάς άλλους ανθρώπους να νιώθουν καλύτερα, όμορφα το έγραψες!
      Να είσαι καλά! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο για τη συμμετοχή σου! Η Αγριμιώ θα έχει κατασυγκινηθεί...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Funky Monkey! :)
      Noμίζω πως το Αγριμάκι συγκινήθηκε γενικά με όλες τις συμμετοχές και την στήριξη που έλαβε! ;)
      Φιλιά πολλά! Καλό σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
    2. @Funky Monkey, πες μου ποιος με έδωσε στεγνά; Η Αριστέα ήταν; Χα χα χα. Όταν σας διαβάζω μέσα στο τραίνο είναι το χειρότερό μου! Ούτε να κλάψω με την ησυχία μου δεν μπορώ! Χα χα χα. Φιλιάααα τσούπρες'μ!

      Διαγραφή
  9. Κι εγώ συμμετείχα, όλα καλά, πολύ ωραία και η ιδέα σου, αλλά αυτός ο Τσαϊκόφσκι σου με έχει τρελάνει! Έρχομαι εδώ και δεν μπορώ μετά να ξεκολλήσω! Χαχα! Φιλάκια γλυκά και καλό ξημέρωμα! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου Πετρούλα μου! :) Χαίρομαι που σε μαγεύει-τρελαίνει η λίμνη των Κύκνων!
      Σε φιλώ γλυκά! Καλή Κυριακή! :))

      Διαγραφή