"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Drama queen - δεύτερο μέρος..



H σημερινή μέρα είναι βροχερή.. καμία επαφή..
Όμως άνοιξα το παράθυρό μου να ακούω τον τρόπο που ακουμπάει η κάθε σταγόνα το έδαφος.. δεν θα μου δώσει όμως αυτό τη λύση στη σκέψη μου..
Για να είμαι ειλικρινής, δεν με βοηθάει καθόλου.. αλλά ξεχνιέμαι.. και το παράθυρο επανήλθε στην παλιά κλειστή του μορφή..

Γενικά είμαι σε μέρες που ξεχνιέμαι.. εσώψυχα.. μία τα έλκω στην επιφάνεια και την άλλη τα καταχωνιάζω και άντε να ψάξω στις γωνίες του μυαλού μου να τα βρω.. κουτάκι στο κουτάκι με κλειδιά και κλειδαριές και άκρη δε βρίσκω..

Σήμερα δε νιώθω να φοβάμαι.. καθόλου.. κάτι άλλαξε.. και αλλάζει καθημερινά.. και δεν με τρομάζει τίποτα πλέον.. ούτε καν το μουντό του καιρού δεν είναι ικανό να με συγκινήσει..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου