"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

What do I desire?



Aν και ο τίτλος είναι γραφόμενος στα αγγλικά, τα λέει όλα.. Λοιπόν, τι επιθυμώ;

Αυτή είναι μία ερώτηση που κάνω κάθε μέρα στον εαυτό μου μετά από ένα βίντεο που είδα που ανέβασε μια φίλη.. Πραγματικά δεν υπάρχει καμία απάντηση της προκοπής.. και νιώθω να θέλω να βρω μια απάντηση, αλλιώς δεν θα είμαι ευτυχισμένη..

Τα τελευταία χρόνια γνωρίζω ανθρώπους να είναι τόσο ευχαριστημένοι με τη δουλειά τους.. να την ποθούν, να την απολαμβάνουν, να ενθουσιάζονται, να δίνουν την ψυχή τους.. και μετά βλέπω και τον καλύτερό μου φίλο.. αγαπάει αυτό που κάνει, αλλά νομίζω ένα ποσοστό του είναι εδώ που είμαι και εγώ, αναρωτιέται αν το επιθυμεί..

Πάει καιρός που συνειδητοποίησα πως η τροχιά που έχω τραβήξει δεν είναι αυτή που επιθυμώ.. το κακό είναι όμως πως δεν γνωρίζω και τι επιθυμώ.. δεν μπορώ να το βρω..
Τι εννοώ;
Ας πούμε.. μου αρέσει να γράφω και να διαβάζω.. γράφω κυρίως ποιήματα.. Ωστόσο, θα ήθελα να γίνω ποιητής ή συγγραφέας; Θα μου άρεσε να κυνηγάω διαγωνισμό στο διαγωνισμό; Δε νομίζω.. αγαπώ τη γραφή, αγαπώ να ονειρεύομαι και να φαντάζομαι πράγματα, να τα αποτυπώνω, να τα ζω γράφοντας αλλά δεν είναι αυτό που επιθυμώ.. με γεμίζει, μα δεν είναι ότι επιθυμώ.. ότι γράφω είναι για μένα ακόμα και αν μέσα μου έχω μια μικρή φλόγα να θέλω να τα εκδώσω κάποτε..

Επίσης, σκέφτομαι αυτό που σπούδασα αν με εκφράζει.. αυτό που εξακολουθώ να σπουδάζω... πραγματικά μου αρέσει, μα δεν το επιθυμώ..

Είναι τόσα πολλά αυτά που μου αρέσουν.. μα τι είναι αυτό που επιθυμώ; Είναι τόσα πολλά αυτά που απλώς μου αρέσουν.. Πως μπορώ να βρω την απάντηση στο τι επιθυμώ;

Επιθυμώ να κοιμάμαι, να μην κάνω τίποτα; Όχι.. φυσικά και όχι.. 
Μα επιθυμώ να βρω τι με γεμίζει.. τι είναι αυτό που όταν το κάνω, με παθιάζει.. θέλω να απολαμβάνω τη στιγμή, δεν θέλω άλλο χαμένο χρόνο και χαμένα όνειρα.. κουράστηκα στις αυταπάτες του ψεύτικου σήμερα που απλά υποδηλώνει πως είμαι καλά, ενώ μέσα μου σπαράζω.. 

Εύχομαι να βρω την απάντηση μου σύντομα.. και ελπίζω και για σένα που είσαι στις ίδιες σκέψεις με μένα το ίδιο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου